FORUM PANGGILAN PERTIWI
STOP. HOME GUARD CHECK POINT.

Please Log In or Register first.
FORUM PANGGILAN PERTIWI

Forum KESELAMATAN::PENGUATKUASAAN::KETENTERAAN
 
HomeHome  RegisterRegister  Log in  

Share
 

 koleksi barang "rojak" saya yang tak seberapa....

Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3
AuthorMessage
afiq flanker
Sergeant Major of the Army
Sergeant Major of the Army
afiq flanker

Posts : 3371
Join date : 09/11/2009
Age : 30
Location : atas udara

koleksi barang "rojak" saya yang tak seberapa.... - Page 3 Empty
PostSubject: Re: koleksi barang "rojak" saya yang tak seberapa....   koleksi barang "rojak" saya yang tak seberapa.... - Page 3 EmptyThu Aug 12, 2010 1:33 pm

@syark the ghost wrote:
Tamiya mau berpinau mata aku memiliki nya...klu awek aku tau aku nk beli nie,,mengamuk2 lagi laa dia hehehehe Very Happy

hehehe.....beli secara underground la
Back to top Go down
arms
Sergeant First Class
Sergeant First Class
arms

Posts : 520
Join date : 25/06/2010
Age : 34

koleksi barang "rojak" saya yang tak seberapa.... - Page 3 Empty
PostSubject: Re: koleksi barang "rojak" saya yang tak seberapa....   koleksi barang "rojak" saya yang tak seberapa.... - Page 3 EmptyThu Aug 12, 2010 2:19 pm

@syark the ghost wrote:
Tamiya mau berpinau mata aku memiliki nya...klu awek aku tau aku nk beli nie,,mengamuk2 lagi laa dia hehehehe Very Happy

wah..ko ade awek ke?laki ke pompan?hahaha
xpe syark, senang je nak sorok dari pengetahuan awek ko tu..
beli je byk2, nnti bile kawin dia tanye ckp je ade org bg hadiah kawin..hahaha
Back to top Go down
ggk
Sergeant Major of the Army
Sergeant Major of the Army
ggk

Posts : 2053
Join date : 22/12/2009
Age : 39

koleksi barang "rojak" saya yang tak seberapa.... - Page 3 Empty
PostSubject: Re: koleksi barang "rojak" saya yang tak seberapa....   koleksi barang "rojak" saya yang tak seberapa.... - Page 3 EmptyThu Aug 12, 2010 2:37 pm

kejap kejap.. sejak bila aweks berjaya menghalang syark membeli model jet? adakah ini bermakna setengah titik putih itu menjadi titik penuh di hati syark?
Back to top Go down
http://malaysiamilitarypower.blogspot.com/
arms
Sergeant First Class
Sergeant First Class
arms

Posts : 520
Join date : 25/06/2010
Age : 34

koleksi barang "rojak" saya yang tak seberapa.... - Page 3 Empty
PostSubject: Re: koleksi barang "rojak" saya yang tak seberapa....   koleksi barang "rojak" saya yang tak seberapa.... - Page 3 EmptyThu Aug 12, 2010 2:40 pm

@ggk wrote:
kejap kejap.. sejak bila aweks berjaya menghalang syark membeli model jet? adakah ini bermakna setengah titik putih itu menjadi titik penuh di hati syark?

setuju elephant
Back to top Go down
afiq flanker
Sergeant Major of the Army
Sergeant Major of the Army
afiq flanker

Posts : 3371
Join date : 09/11/2009
Age : 30
Location : atas udara

koleksi barang "rojak" saya yang tak seberapa.... - Page 3 Empty
PostSubject: Re: koleksi barang "rojak" saya yang tak seberapa....   koleksi barang "rojak" saya yang tak seberapa.... - Page 3 EmptyThu Aug 12, 2010 2:43 pm

@ggk wrote:
kejap kejap.. sejak bila aweks berjaya menghalang syark membeli model jet? adakah ini bermakna setengah titik putih itu menjadi titik penuh di hati syark?

kahkahkah
Back to top Go down
syark the ghost
Sergeant Major of the Army
Sergeant Major of the Army
syark the ghost

Posts : 3678
Join date : 29/12/2009
Age : 33
Location : Shah Alam

koleksi barang "rojak" saya yang tak seberapa.... - Page 3 Empty
PostSubject: Re: koleksi barang "rojak" saya yang tak seberapa....   koleksi barang "rojak" saya yang tak seberapa.... - Page 3 EmptyThu Aug 12, 2010 3:10 pm

@ggk wrote:
kejap kejap.. sejak bila aweks berjaya menghalang syark membeli model jet? adakah ini bermakna setengah titik putih itu menjadi titik penuh di hati syark?

Bulan ramadan sekarang GGK..Awak, baju awak semua saya dah basuh dah..siap sidai, jemur dan lipat lagi awak...awk nk amik bila baju awak nie..kakakakakakakakak....bukan model Jet tapi Tank kakakakakak
Back to top Go down
wufi
Command Sergeant Major
Command Sergeant Major
wufi

Posts : 1123
Join date : 11/03/2010
Age : 38

koleksi barang "rojak" saya yang tak seberapa.... - Page 3 Empty
PostSubject: Re: koleksi barang "rojak" saya yang tak seberapa....   koleksi barang "rojak" saya yang tak seberapa.... - Page 3 EmptyThu Aug 12, 2010 6:56 pm

syark, kalo ko dah beli.. jangan lupa kami kat sini ye.. hehe
Back to top Go down
http://majapatih.blogspot.com/
jemtech82
Corporal
Corporal
jemtech82

Posts : 257
Join date : 23/12/2009
Age : 37

koleksi barang "rojak" saya yang tak seberapa.... - Page 3 Empty
PostSubject: Re: koleksi barang "rojak" saya yang tak seberapa....   koleksi barang "rojak" saya yang tak seberapa.... - Page 3 EmptyThu Oct 07, 2010 2:54 pm

roh "the red beron" kini kembali.........

koleksi barang "rojak" saya yang tak seberapa.... - Page 3 19092010095a.th

Uploaded with ImageShack.us

koleksi barang "rojak" saya yang tak seberapa.... - Page 3 19092010096.th

Uploaded with ImageShack.us

koleksi barang "rojak" saya yang tak seberapa.... - Page 3 19092010097.th

Uploaded with ImageShack.us

koleksi barang "rojak" saya yang tak seberapa.... - Page 3 19092010098.th

Uploaded with ImageShack.us

koleksi barang "rojak" saya yang tak seberapa.... - Page 3 19092010099.th

Uploaded with ImageShack.us

koleksi barang "rojak" saya yang tak seberapa.... - Page 3 19092010100j.th

Uploaded with ImageShack.us transmiter cap telor gantung udah... cap power tunggu next baget

koleksi barang "rojak" saya yang tak seberapa.... - Page 3 31082010093.th

Uploaded with ImageShack.us


Last edited by jemtech82 on Thu Oct 07, 2010 3:16 pm; edited 1 time in total
Back to top Go down
generalkiva
Sergeant Major of the Army
Sergeant Major of the Army
generalkiva

Posts : 1656
Join date : 30/04/2010
Age : 38
Location : Penang

koleksi barang "rojak" saya yang tak seberapa.... - Page 3 Empty
PostSubject: Re: koleksi barang "rojak" saya yang tak seberapa....   koleksi barang "rojak" saya yang tak seberapa.... - Page 3 EmptyThu Oct 07, 2010 3:00 pm

sila resizekan gambar dan upload balik...besar sangat ni...
Back to top Go down
von
Command Sergeant Major
Command Sergeant Major
von

Posts : 1341
Join date : 20/02/2010
Age : 53
Location : car junk

koleksi barang "rojak" saya yang tak seberapa.... - Page 3 Empty
PostSubject: Re: koleksi barang "rojak" saya yang tak seberapa....   koleksi barang "rojak" saya yang tak seberapa.... - Page 3 EmptyThu Oct 07, 2010 3:01 pm

Wuih kepak dia lawalah..kasi letak marking lagi lawa nih
Back to top Go down
jemtech82
Corporal
Corporal
jemtech82

Posts : 257
Join date : 23/12/2009
Age : 37

koleksi barang "rojak" saya yang tak seberapa.... - Page 3 Empty
PostSubject: Re: koleksi barang "rojak" saya yang tak seberapa....   koleksi barang "rojak" saya yang tak seberapa.... - Page 3 EmptyThu Oct 07, 2010 3:17 pm

yes... aku dh kecik kan gambo0o0o....
Back to top Go down
jemtech82
Corporal
Corporal
jemtech82

Posts : 257
Join date : 23/12/2009
Age : 37

koleksi barang "rojak" saya yang tak seberapa.... - Page 3 Empty
PostSubject: Re: koleksi barang "rojak" saya yang tak seberapa....   koleksi barang "rojak" saya yang tak seberapa.... - Page 3 EmptyMon Nov 22, 2010 11:48 am

koleksi barang "rojak" saya yang tak seberapa.... - Page 3 67694_170787489603579_100000169866653_619035_6102712_n

my next project.... rc heli....
Back to top Go down
Sponsored content




koleksi barang "rojak" saya yang tak seberapa.... - Page 3 Empty
PostSubject: Re: koleksi barang "rojak" saya yang tak seberapa....   koleksi barang "rojak" saya yang tak seberapa.... - Page 3 Empty

Back to top Go down
 
koleksi barang "rojak" saya yang tak seberapa....
Back to top 
Page 3 of 3Go to page : Previous  1, 2, 3

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
FORUM PANGGILAN PERTIWI :: COLLECTOR'S ITEM-
Jump to: