FORUM PANGGILAN PERTIWI
STOP. HOME GUARD CHECK POINT.

Please Log In or Register first.
FORUM PANGGILAN PERTIWI
STOP. HOME GUARD CHECK POINT.

Please Log In or Register first.
FORUM PANGGILAN PERTIWI
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
FORUM PANGGILAN PERTIWI

Forum KESELAMATAN::PENGUATKUASAAN::KETENTERAAN
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  RegisterRegister  Log in  

 

 dah 2011 bila lagik nak ke oversea

Go down 
+10
Tok Dalang
gunnerz
mr. kurien
paskau_x
gafaro
kerianiers
applemints
kuk
sunlay
canteenRIFLE
14 posters
Go to page : Previous  1, 2, 3
AuthorMessage
applemints
Staff Sergeant
Staff Sergeant
applemints


Posts : 469
Join date : 24/08/2010
Age : 41
Location : Kota Bharu, Kelantan

dah 2011 bila lagik nak ke oversea - Page 3 Empty
PostSubject: Re: dah 2011 bila lagik nak ke oversea   dah 2011 bila lagik nak ke oversea - Page 3 EmptySun Feb 06, 2011 12:38 pm

gunnerz wrote:
kuk wrote:
Tak berani nak ambik risiko la. Lagipun keadaan tak mengizinkan

org beruniform ni susah skit masuk sana..berani buat berani tgung je...kantoi kalu mkn tak hbis woo..hehe..

bagus la klu makan tak hbs...jimat wooooo What a Face
Back to top Go down
gafaro
Command Sergeant Major
Command Sergeant Major
gafaro


Posts : 1196
Join date : 07/05/2010
Age : 40
Location : KLANG

dah 2011 bila lagik nak ke oversea - Page 3 Empty
PostSubject: Re: dah 2011 bila lagik nak ke oversea   dah 2011 bila lagik nak ke oversea - Page 3 EmptySun Feb 06, 2011 12:41 pm

jimat ape toh puan ooi...

pembaziran tu...
Back to top Go down
applemints
Staff Sergeant
Staff Sergeant
applemints


Posts : 469
Join date : 24/08/2010
Age : 41
Location : Kota Bharu, Kelantan

dah 2011 bila lagik nak ke oversea - Page 3 Empty
PostSubject: Re: dah 2011 bila lagik nak ke oversea   dah 2011 bila lagik nak ke oversea - Page 3 EmptySun Feb 06, 2011 12:44 pm

yang penting niat kita....aku rasa ok je p sana klu setakat nak shoping atau jln2.....jgn cari pasal sudah ngan owang siam sudah....alamatnye mmg tak balik m'sia la.......orang kita pon bukan sumenye baik belaka.....pokok pangkal pandai jaga diri....
Back to top Go down
Sponsored content





dah 2011 bila lagik nak ke oversea - Page 3 Empty
PostSubject: Re: dah 2011 bila lagik nak ke oversea   dah 2011 bila lagik nak ke oversea - Page 3 Empty

Back to top Go down
 
dah 2011 bila lagik nak ke oversea
Back to top 
Page 3 of 3Go to page : Previous  1, 2, 3
 Similar topics
-
» ::1 MAY 2011 NEW FORUMER - SILA KENALKAN DIRI DI SINI::
» ::1 JAN 2011: NEW FORUMER - SILA KENALKAN DIRI DI SINI::
» ::1 FEB 2011 NEW FORUMER - SILA KENALKAN DIRI DI SINI::
» :1 MAC 2011 NEW FORUMER - SILA KENALKAN DIRI DI SINI::
» Paint Ball Mari Mengenal Manikam Sessi Permulaan 2011

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
FORUM PANGGILAN PERTIWI :: RANCANGAN AKTIVITI AHLI FORUM-
Jump to: